יתרונות נהיול הכספים בכימה

יתרונות ניהול הכספים בכימה

כימה מיישמת הלכה למעשה את התפיסה הניהולית המודרנית לפיה מנהל הארגון מרכז סביבו צוות של מנהלים ועובדים מיומנים ומתמחים, בעלי מקצוע, מומחים ויועצים מתחומים שונים, ומסתייע בהם לצורך קבלת החלטות שוטפות וביצוען. תפיסה זו מציבה בפניך יתרונות רבים ומשמעותיים הכוללים:

 

שיטה ניהולית וניסיון מקצועי

כימה מנוסה בהעברה הדרגתית של ניהול הכספים לשליטתה. כאב הראש שלך הוא ההתמחות שלנו.
אנו ממפים את התהליך ויוצרים תוכנית המבטיחה לך שליטה מלאה בתהליך תוך כדי התהוותו, ומאפשרת לנו ניצול מלא של כל הנכסים והמשאבים הקיימים בארגון.

טכנולוגיה

המפתח לפתרון שמציבה כימה הוא טכנולוגי. כימה משתמשת במערכת Saiple  – מערכת מתקדמת לניהול פיננסי אשר נוסתה בהצלחה במספר ארגונים והביאה להתגבשותה של מתודולוגיה ניהולית ייחודיות וחדשנית שיישומה רלוונטי לתחומים עסקיים רבים. היתרון הטכנולוגי מאפשר את קיומם של שלושת גורמי ההצלחה יחד: שירות איכותי, מקצועי ויעיל.

חיסכון במשאבי ניהול

אחד הפרמטרים המשמעותיים בשיטת העבודה שלנו הוא החיסכון במשאבי ניהול ובעלויות. השרות שלנו חוסך ממך את הצורך להשקיע בניהול של חלק מהצוות בארגון. מעבר לשיפורים המשמעותיים ברמת השירות לה זוכה הארגון וברמה המקצועית בה הוא מתנהל, שיטת העבודה שלנו יכולה לחסוך עד 20% מהעלויות. חסכון זה הינו משמעותי ככל שהארגון גדול יותר והוא מאפשר לנצל את המשאבים שנחסכו לצורכי פיתוח ושיפור התפעול, דבר שיבטיח את המשך הצלחתו של הארגון.

יחס אישי

מודל השירות של כימה הופך אותנו להיות חלק מהצוות שלך. אנחנו נמצאים איתך לאורך כל הדרך, בהתמודדות היום יומית, בימים הקשים, ברגעי המשבר וגם ברגעי ההצלחה והשמחה. היחס שלנו הוא אישי, מקצועי, חם וענייני. אנחנו מרגישים מחויבים לתוצאות ועושים כמיטב יכולתנו על מנת לסייע בהגשמת החזון העסקי שלך.

 

 

שינוי גודל גופנים
מצב ניגודיות
הרשמו כעת לקבלת עדכונים לבעלי עסקים

הרשמו כעת לקבלת עדכונים לבעלי עסקים

הירשמו לקבלה מוקדמת של עדכונים מקצועיים חינם
אנחנו שומרים על פרטיותכם ותמיד תוכלו לשנות או להסיר את הרישום

הרשמתך נקלטה בהצלחה!