שירותי מיקור חוץ

שירותי מיקור חוץ

בעולם העסקי המודרני ישנו צורך הולך וגובר של עסקים וחברות בגמישות ואפקטיביות ניהולית, מה שהביא לעלייה החדה בתופעת מיקור החוץ. מדובר בקבלת שירות חיצוני טוב, יעיל וזול יותר מזה שהיית מקבל מבית. אם אתה עדיין לא משתמש בשירותי מיקור חוץ, או גרוע מזה – אם אתה עדיין לא מבין מה זה בכלל אומר – המאמר הזה הוא בדיוק בשבילך.

מיקור חוץ הוא למעשה העברת פעילויות ותהליכי עבודה עסקיים מן הארגון החוצה, על מנת שיופעלו מעתה ואילך על ידי גוף חיצוני. מכיוון שהתהליכים העסקיים מגוונים מאוד, אנו רואים שכמות השירותים המוצעים באמצעות מיקור חוץ רק הולכת ומתרבה. ניתן לראות מיקור חוץ בתחומי רכבים (ליסינג), מחשבים ("ענן" של משאבים ו/או שירותים), ניהול פיננסי, ניהול השיווק ועוד.

מדובר באמצעי פשוט שמאפשר לך לעבור ממצב של אחראי על הביצוע למצב של מפקח. מעבר למיקור חוץ מאפשר לעסקים גמישות תפעולית ויכולת להשתנות באופן מהיר, בניהול של כל תחום מבוקש, שכן אין הוצאות קבועות או התחייבות ארוכה כפי שקורה במצב בו הפעילות מתנהלת על ידך בעסק. בנוסף, אתה כמנהל העסק יכול להתמקד בליבה העסקית, במה שאתה מתמחה ומבצע בצורה הכי טובה, ובכך להגדיל את היתרון התחרותי שלך אל מול המתחרים. מיקור החוץ חוסך לך בעלויות, מאפשר התאמה ספציפית לצורכי העסק שלך וגמישות ברמת צריכת השירותים, לאורך זמן.

אנו רואים כיום מגמה הולכת ומתרחבת בצעדי ענק של מיקור חוץ בעולם העסקי. חברות רבות, עסקים גדולים וקטנים, מוציאים "החוצה" חלקים שלמים בעסק, בין אם מדובר בפונקציות של שיווק, ניהול כספים, משאבי אנוש, אדמיניסטרציה וכדומה.

מיקור החוץ מאפשר לחברה להתרחב ולהתייעל, ומאפשר לעסק קטן לבצע "השלמות" של מנהלים, נכסים או תהליכים שאינם קיימים אצלו, ושאין זה משתלם עבורו להחזיק.

למרות זאת, ישנם מספר חסרונות אפשריים במיקור החוץ. ראשית, לא נכון להוציא החוצה כל חלק בפעילות העסק. ההחלטה מה כן להוציא זו הינה אינדיבידואלית עבור כל עסק בנפרד.
שנית, מיקור החוץ עשוי להפוך את הפונקציה העסקית שהוצאה למנותקת מן המכלול של העסק, ובכך למנוע עבודה מסונכרנת, חלקה ונכונה של העסק.

בעיה נוספת היא שהוצאת מספר תחומים לניהול על ידי גורמים חיצוניים דורשת מבעל העסק עבודה מרובה של תיאום בין הגופים השונים ובינם לבין אנשי הצוות בעסק.

כדי לפתור את הבעיות האלו בדיוק, פיתחנו בכימה שירותי "מיקור פנים". כימה הינה החברה היחידה שמציעה בו זמנית מיקור חוץ של ניהול השיווק, מיקור חוץ של ניהול כספים ומיקור חוץ של ניהול מערכות המידע בעסק.
בנוסף, בכימה, אנשי המקצוע שיעמדו לשירותך יהיו חלק אינטגרלי מהעסק, בדיוק כמו כל אחד מהעובדים שלך. הם יהיו בקשר מתמיד עם כלל הצוות, וייקחו ויתאמו איתם על בסיס שוטף את עבודתם.

גישת מיקור הפנים מאפשרת לא רק לאנשי הצוות הספציפיים להיות אתכם בקשר ולהבין את מצב העסק שלכם לעומק. אצלנו, גם לאנשי הצוות הבכירים בכימה, ישנה גישה המאפשרת להם שליטה, ניטור וקבלת תמונת מצב מהירה ומעמיקה של מצב העסק שלכם, זאת באמצעות שימוש במערכות ממוחשבות מקוונות ומתוחכמות.

"מיקור הפנים" של כימה מציג גישה שונה לניהול "מיקור החוץ". במקום להושיט לך יד, אנחנו הולכים עמך יד ביד.

אנחנו בכימה מציעים לך "שינוי קטן" בגישה, שעושה את כל ההבדל.
קבע איתנו פגישה כבר עכשיו ותוכל לראות איך אנחנו יכולים לחסוך לך ולעזור לך להרוויח יותר.

שינוי גודל גופנים
מצב ניגודיות
הרשמו כעת לקבלת עדכונים לבעלי עסקים

הרשמו כעת לקבלת עדכונים לבעלי עסקים

הירשמו לקבלה מוקדמת של עדכונים מקצועיים חינם
אנחנו שומרים על פרטיותכם ותמיד תוכלו לשנות או להסיר את הרישום

הרשמתך נקלטה בהצלחה!