Menu
המושג “גביה מלקוחות” הוא שם כולל המבטא את הבעייתיות שבטיפול הכולל באשראי לקוחות.
בעולם האוטופי של חלק מלקוחותינו אין צורך בהליכי גביה. הלקוחות משלמים מראש, באמצעות העברה בנקאית או כרטיס אשראי.
לחלופין במצב של שירות מתמשך, מבוצעת הגביה באמצעות הוראת קבע לבנק או כרטיס אשראי.
אנו מנהלים ללקוחות אלו את כל התהליך הנדרש לניהול הגביה באמצעים ממוחשבים הכוללים הפקה של הזמנות, קבלות וחשבוניות אוטומטית הישר לתיבת המייל של הלקוחות.
אבל, ישנם גם לקוחות אחרים, הנאלצים לתת אשראי ללקוחות. לקוחות אלו זקוקים למערך אשראי וגביה משומן.
לבעלי עסקים המבצעים את המכירות יש קושי מנטלי לבצע גביה. יש כאן דיסוננס בין ה”מוכר” ל”גובה” שמבטיח שתהליך הגביה יהיה לא מקצועי ויקר.
קושי זה משליך גם על היכולת שלהם לצמצם את נפח האשראי (שקלול של ימי אשראי והיקפו) הניתן ללקוחות, דבר המקטין את הסיכוי לפגוש את הכסף ומגדיל את הסיכון העסקי הכולל.
מערך הגביה המקצועי שלנו מיומן בבנייה, ניהול ותפעול של מערך הגבייה, התהליך נעשה בשיתוף עם הלקוחות ואנשי הצוות שלהם והמטרה שלנו כאן,
היא לקיים מנגנון המקטין את עלויות הגביה ואת ההיקף של נפח הגביה, שהוא שכלול של גובה האשראי וימי האשראי.
השירות שלנו כולל:
אין צורך להכביר במילים על החשיבות של גביה מלקוחות בעסק.
אנחנו בכימה ערוכים לשפר לך את מערך הגביה, צור איתנו קשר כדי שנוכל להציע לך את המהלך האופטימלי לניהול אשראי הלקוחות בעסק.